GRAFISK VIRKSOMHED SIDEN 2000

PASSIONERET STORYTELLING

Visuel kommunikation er fundamentet for LEE STORMs fire retninger: UDSMYKNING / FONT DESIGN / VISUEL IDENTITET / PRODUKTDESIGN

LEE STORM — Nina Lee Storm er uddannet på Designskolen Kolding, 2000 og har siden arbejdet i et bredt fagligt spænd. Uddannelsen i kreativitet og leg er grundlaget for udsmykninger og produktdesigns. Udsmykningerne er håndmalede. Håndarbejdet og processen med at blande maling og justere farvetoner, kræver et øje for detaljer og finish. LEE STORM arbejder med lyset og belysningen i rummet, hvor udsmykningernes mat/højglans flader giver endnu en dimension.

Funktion og kommunikation er nøgleord i grafiske identiteter, hvor formsprog og æstetik er gennemgående for store såvel som små projekter. Passioneret storytelling — hvor hver case vist og repræsenteret på sitet, har en grundig research-proces bag sig, hvor kunden bliver mødt, føler sig set og hørt og i sidste ende vist.

UDSMYKNING er i opstartsfasen en leg i illustration og kommunikation. Koncentreret supergrafik der er definerende for rum. Farvepåvirkning defineret efter lysindfald og interiør. Alt er i spil — alt er leg.

FONT DESIGN betragtes som et speciale og er samtidig underkategori til visuel identitet, hvor styrken ved font design er en ekstension til logo/logotype. Formsprog i sin helt forædlede form.

VISUEL IDENTITET dækker over logo, skriftvalg, skiltning, webdesign med mere. Kunden bliver klædt på i en ny skræddersyet visuel identitet — en styrket branding.

PRODUKTDESIGN hvor funktion og design vægter lige. LEE STORM har udviklet produktdesign for HAY der lægger sig tæt op ad udsmykningsdesign.

Visuel kommunikation er fundamentet for LEE STORMs fire retninger: UDSMYKNING / FONT DESIGN / VISUEL IDENTITET / PRODUKTDESIGN

LEE STORM — Nina Lee Storm er uddannet på Designskolen Kolding, 2000 og har siden arbejdet i et bredt fagligt spænd. Uddannelsen i kreativitet og leg er grundlaget for udsmykninger og produktdesigns. Udsmykningerne er håndmalede. Håndarbejdet og processen med at blande maling og justere farvetoner, kræver et øje for detaljer og finish. LEE STORM arbejder med lyset og belysningen i rummet, hvor udsmykningernes mat/højglans flader giver endnu en dimension.

Funktion og kommunikation er nøgleord i grafiske identiteter, hvor formsprog og æstetik er gennemgående for store såvel som små projekter. Passioneret storytelling — hvor hver case vist og repræsenteret på sitet, har en grundig research-proces bag sig, hvor kunden bliver mødt, føler sig set og hørt og i sidste ende vist.

UDSMYKNING er i opstartsfasen en leg i illustration og kommunikation. Koncentreret supergrafik der er definerende for rum. Farvepåvirkning defineret efter lysindfald og interiør. Alt er i spil — alt er leg.

FONT DESIGN betragtes som et speciale og er samtidig underkategori til visuel identitet, hvor styrken ved font design er en ekstension til logo/logotype. Formsprog i sin helt forædlede form.

VISUEL IDENTITET dækker over logo, skriftvalg, skiltning, webdesign med mere. Kunden bliver klædt på i en ny skræddersyet visuel identitet — en styrket branding.

PRODUKTDESIGN hvor funktion og design vægter lige. LEE STORM har udviklet produktdesign for HAY der lægger sig tæt op ad udsmykningsdesign.